Evaluatie enquête 2020

Onze enquête is erg goed ingevuld dit jaar. We vinden het heel leuk om te lezen dat er voornamelijk zoveel complimenten gegeven worden. Gelukkig mochten wij ook een kritische noot ontvangen. Hartstikke fijn. Hier gaan we gelijk mee aan de slag, en delen wij middels deze nieuwsbrief met jullie.

 

Uitstraling:

Onze vakkennis wordt door velen als goed en zeer goed ervaren. Heel fijn om te lezen. Dit vinden we zelf één van de belangrijkste aspecten. Ook voor dit jaar staan er weer diverse scholingen en trainingen op het programma. Onze vakkennis zal daarmee zeker op pijl blijven.

Goed om te merken dat u als cliënt ons als specialistes een goede uitstraling vindt hebben, en dat dit ook uitstraalt in de behandelcabines.

De uitstraling van het pand wordt gezien als matig. Hier ben ik het zelf ook mee eens. Dit plan heb ik gelijk opgepakt, inmiddels zijn we een kleine etalage aan het maken aan één zijde van de raampartij. Ik ga kijken wat hierin verder verbeterd kan en mag worden.

 

Beschikbaarheid:

Onze beschikbaarheid wordt ervaren als goed tot zeer goed. Wij zijn enkel op woensdag gesloten. Twee avonden in de week geopend (maandag en donderdag) en op zaterdag. Momenteel is dit voor ons voldoende. Als u eens een afspraak moet verzetten proberen we hierin zoveel mogelijk mee te denken en schuiven.

We merken bepaalde tijden geliefd zijn. U kunt altijd overwegen om op een gewenste tijd of dag een extra afspraak vooruit te maken.

 

Aanbod:

Ons aanbod wordt als uitgebreid en up to date ervaren. Natuurlijk blijven we hierin verbeteren en vernieuwen.

We maken in de enquête op dat definitief ontharen gemist wordt in ons behandelsegment. Wellicht bent u hier dan niet volledig in op de hoogte: hiervoor kunt u al diverse jaren terecht bij Rowena. Zij biedt IPL aan, en is elke 4-6 weken aanwezig. Marieke biedt al jaren elektrisch ontharen aan.

Botox en fillers worden ook genoemd. Hiervoor werken we samen met Fyeo in Eersel. Ons concept bestaat uit natuurlijke huidverbetering. Daarin kan heel veel bereikt worden met de juiste werkstoffen en behandelingen op maat. Daarnaast vind ik het heel belangrijk dat een arts nauwlettend werkt, en dat er goede nazorg is. Ik ben van mening dat een arts die in een salon komt prikken dit niet voldoende kan bieden.

Goed om te merken dat velen kritisch zijn op ingrediënten, grondstoffen en verpakkingen, en hierin verbetering willen zien. Dit wil ik graag wat uitgebreider onderbouwen: Wat u misschien niet weet is dat we hier al jaren mee bezig zijn! Bijna al onze producten zijn vegan. Dat betekend dat er geen gebruik wordt gemaakt van dierlijke ingrediënten, maar planten- en kruidenextraxten.

Ook onze merken zijn hier al jaren in goede ontwikkeling mee bezig:

LOOkX Skincare biedt ons als jaren refill systemen aan. Het laboratorium in Zwitserland is ecocert gecertificeerd.

Cosmedix biedt ons toxine vrije producten aan. Vele producten zitten in glas.

Het karton wat deze merken ons bieden is gemaakt van FSC-papier. Ik kan u daarnaast ook nog vertellen dat LOOkX stopt met het plastificeren van de doosjes. Hier ben ik heel blij mee!

Voeding en ondersteuning van binnenuit wordt genoemd. Enkele jaren geleden zijn wij gestart met Beauty Supps. We gaan kijken wat we hierin weer oppakken.

 

Bereikbaarheid:

Onze telefonische bereikbaarheid wordt als minder goed/ slecht ervaren. We hebben de afgelopen jaren dit probleem proberen te verminderen met het gebruik van de online agenda, what’s app contact (06-15441276) en de mail (info@facesskincare.nl) Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat wij ons ervan bewust zijn dat onze telefonische bereikbaarheid niet goed is. Ik hoop dat u begrijpt dat behandelingen in de cabine onderbreken als de telefoon gaat nog storender is. Indien u wenst dat wij telefonisch contact opnemen spreekt u gerust onze voicemail in. Wij streven ernaar om binnen 24h u te beantwoorden.

Bij elke gemaakte afspraak ontvangt u bij ons een bevestiging en herinnering vooraf aan de afspraak. Het kan voorkomen dat deze in uw spam beland. Hier kunnen wij geen invloed op uitoefenen. Dit heeft te maken met de privacy voorwaarden van uw mailaccount.

 

Random:

Op een vast moment producten komen ophalen geeft het merendeel aan dit misschien te doen. We gaan kijken of we hiermee aan de slag kunnen gaan.

Onze acties op producten duren gemiddeld 8 weken. Indien u een product aanschaft wat een paar dagen later in de actie komt, zullen wij dit altijd melden, en mag u gebruik maken van de actie. Echter is dit een ruime periode voor ons, waardoor wij acties niet nóg eerder gaan melden. Tijdens de promotiedagen bieden we acties enkel op de bepaalde dag. Hierin kunnen we wegens afspraken met onze leveranciers niets aan wijzigen.

Onze promotiedagen worden als zeer geslaagd ervaren. Ook dit jaar vindt u deze weer bij ons. Houdt u mail hiervoor in de gaten. We zullen deze vaker ook op een avond, of op zaterdag gaan laten plaatsvinden.

Middels onze nieuwsbrief blijft u op de hoogte van tips, acties, behandelingen ect.

 

Nogmaals heel hartelijk bedankt voor het invullen van de enquête!

Stralende groet,

Marieke & Manon